sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Uusia tuulia!

Nyt nimittäin loppu mun blogin huonolaatuset kuvat/videot! Käytiin nimittäin eilen veljeni kanssa hakemassa Anttilasta mulle Canon EOS 1100D järjestelmäkamera! Likelikelike. Toki mä kyllä vieläkin kuvaan tuolla kakka kameralla esim. kun käyn ajamssa niin enhän mä sinne tuota kameraa raahaa mutta nyt pääpiirtein kuvaan tuolla :)!
Eilen piti tietenkin päästä kameraa teistailemaan ja vähän muistelemaan miten järkkäriä käytetään :D.






Juoksutettiin Erikan kanssa Ollia,Offea ja Minniä kentällä irtona.Kuvailin niitä siinä ja samalla vähän tarhassa olevia muita heppoja.Ponit oli aika laiskoja ja ei hirveen kiinnostuneita juoksentelemaan mutta kyllähän ne muutamie ihan hyviä spurttejakin otti! Offen ravikin näytti aikas kivalle kun se vaan ravaa!








Tänään ponit vietteli vapaapäivää ja olin itse vähän shoppailemassa.Meni kyllä ihan viimeistä senttiä myöten kaikki rahat ja eipähän taas tarvi pitkään aikaan mitään ostella...Ainakaan itselleni. Olli nimittäin tarviais uuden sadeloimen ja sitten uusi potkuremmikin ois kova sana, sekä vähän kaikkea muutakin rompetta taas tarviaisi..

Tilailin muuten vähän aikaa sitten uudet riimut Horzelta, kun Erika tilaili sieltä jotain niin sain vihdoin riimut mitä oon pitkään toivonut <3!

15e



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos