tiistai 4. joulukuuta 2012

Erikoispostaus: 50 faktaa minusta!

Nyt kun teitä lukijoita on MELKEIN 60 niin aattelin et haluun tehä jonkun erikoispostauksen ja koska kameraa en ole vieläkään saanut niin aattelin että kirjottelen teille 50 faktaa ittestäni :).

1.  Mun ensimäinen nimi ei ole Ilona
2. Asun Jaalassa
3. Mulla on maailman paras koira<3
4. En tykkää talvesta
5. Oon ihan keskiverto koulussa
6. Mulla on kaks veljeä
7. Oon harrastanu ratsastusta säännöllisesti 6 vuotta.
8. Hevoset on mun elämä
9. Mulla on parhaat kaverit!
10. Cheek on paras ja ihanin <3
11. Kuuntelen Cheekin ja Jonne Aaronin biisi kokoajan.
12. Mulla on puhelimena samsung galaxy gio
13. .... Se ei toimi koskaan täydellisesti.
14. Tänää on tiistai
15. Olli ja Offe on parhaita
16. Harrastan poniraviurheilua
17. Monte on kivempaa ku kärryilt ajamiin.
18. Oon melkei kaikkii kavereit pidempi.
19. Oon ajanu 15 starttii
20. Mun ajovärit on sinvalk-sin
21. Vaikkei ne hippokseen oon vaihtunukkaa..-.-
22. Mun kotirata on Kouvola.
23. En saa yhtä ihmistä mielestäni pois.
24. Meen huomenna kattoo Miiankaa Robin leffaa XD
25. En ole Robin fani :d
26. Pääsen ens kesänä ripille
27. Oon meijän suvun nuorin.
28. Kohta on joulu!
29. Haluan shoppailemaan!
30. Erityisesti walhsteenille!
31. En tykkää seläntakana puhumisesta.
32. Oon ihmisille samanlain ku ne on mulle.
33. Oon aika ujo.
34. Rakastan laulaa vaikken osaa.
35. Ja laulan vaan tietyssä seurassa. :D
36. En halua järkyttää kaikkia :D
37. Itken onnesta melko helposti.
38. Mun sydämmestä puuttuu palanen, mitä mul on iso ikävä!
39. Koirat on parempii ku kissat.
40. Jos joku asia ärsyttää mua sen näkee kilometrien päähän!
41. Elän liikaa tunteilla, koska jos joku vaivaa mua ajattelen sitä kokoajan.
42. Meijän talo on melko pieni , mutta en haluis muuttaa isompaakaa!
43. Mulla on paras kaveri ja monii hyvii ystävii.
44. Kerron niille oikeestaa kaiken.
45. Rakastan suklaata<3
46. Syön paljon purkkaa.
47. tykkään merkkivaatteista, muttei mulla niitä paljon ole.
48. Yleensä pukeudun pillifarkkuihin, toppiin ja villapaitaan.
49. Oon platina blondi.
50. Koulu on tylsää.

Tää oliki yllättävän vaikeaa! Heittelin ihan mitä mieleen tuli.. :D

puuttuva palanen </3
Ps. Ulkoasu muuttumassa talvisemmaksi!






4 kommenttia:

  1. robin leffan biisit oli kyl ihan parhait<3<3<3<3<3<3(VITSI VITSI)uuestaa joku kerta mut ei robin leffaaXDXDXDXDDXDXDXXXDXXDXDDXDXXXDXXXDXXDXXXDXXDXDXDXXDXXXDXXXXDXXXDXXDXXXDDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXZDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD mennää taas läskeilee mäkkiii......XD

    VastaaPoista
  2. robin vai läskely????=)vai kenties samppa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mutta samppa ;) no ei läskeily on se mun juttu ;)<3

      Poista

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos