torstai 6. joulukuuta 2012

Dear joulupukki

Otsikko jokertooki et täs on mun joululahja toive lista! En tuu kylläkään näistä juurikaan mitään samaan mutta kukaanhan ei estä haaveilemasta :)..

Ekaks toiveet Ollille:

1. Tätä oon toivonnu jo pitkää eli siis reeni käyttöön tämmöin paksu rintaremmi.
2.Sininen Enstex loimi valkosilla kanteilla (ei löytyny kuvaa :()
3. Sinivalkoinen titex silatyyny, koska noi Hevarin silatyynyt ei oo niin kivoja ku nää
4. Oon halunnu jo pitkää kokeilla ollille tälläst kuolaint ku se on aika herkkä suusta, nii tää vois olla parempi vaihto ehto.
5. Pinteleiden tilalle ihan kunnon suojat kun Olli hakkaa kovemmas vauhdissa takasia ihan hirveesti.
6. Sit viel tämmöset söpistely riimut ois aika jees ;)


Offelle toiveet:

1. Offelle kans tämmöset söpistely riimut ;)
2. Sinivalkonen titex loimi (ei löytyny kuvaa:()
3. Pitkillä liinoilla tämmöin paksu rintaremmi kotikäyttöö!
4. Offelle omat kilpakärryt, mielellää kyl sinivalkosina :)
5. Omat reeni suitset kotiin, kun mulla ei oo kotikäytössä kun yhet ravisuitset niin jos ajaa samaa aikaa nii Offe joutuu käyttää ratsusuitsii :s Ei niiden kyl nää Walhsteenin suitset tarviais olla mut nää ois kaikist kivoimmat:)
6. Omat pikalukko silat, kun meiltä ei löydy kun yhdet.
7. Offelle kanssa tämmöin sinivalkoin titex silatyyny :).


Mulle toiveet:



1. Canonin 550D järkkäri ois aika nam <3
2. Rakastan näit Vanssin huppareit!
3. Uuet ratsastushousut koska kaikki vanhat on vähä heikos hapes :/
4. RAHAA!
5. Tämmöset lampaankarva pohjalliset vois olla kiva ja lämpimät :).
6. Ja tietenki kaikkien toive kellä tätä ei oo Eli Timer Gps.

2 kommenttia:

  1. en suosittel tota järkkäriä, 600d on parempa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla oon kuullu tosta 550d:eestä vaa et se on hyvä, mutten mie nyt mitää järkkäriä oo muutenkaa hommailemas :) Toiveitahan nää vaa on..

      Poista

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos