lauantai 27. lokakuuta 2012

Uutta ulkoasua!

Tän päivän oon vietelly vaa kotona olles ja leffoi kattelles. Innostuin vähän muokkailee jälleen kuvia ja päätin pitkästä aikaa kokeilla Gimpillä bannerin tekoa! Omasta mielestä tulos on ihan hyvä verrattuna siihen että yleensä menetän hermoni tälläisien ohjelmien kanssa. Mulla on ollu Gimppi koneella jo varmaan puoli vuotta, mutten kuitenkaan oo yhen ainuttakaan banneria valmiiksi niin tänään tein 2 :)! En oikee osannu päättää kumpi oli kivempi.. Nii laitoin nyt sit tän raviaiheisen !:)

 Tässä kuvan rajaus meni vähän miten sattui mutta jotenki tää on ehkä kivempi ku tuo alempi :D
Tässä on taas mun makuun kivemmat kuvat ja rajaus jostain kohtii onnistu paremmin.

Keksin muuten tollasen uuen "moton" mun blogii ja laitoin sen tohon banneriin !:) Vinkkiä tähänkin kyllä sain Htnetin foorumilta missä on kyllä tämänkin päivän aikana tullut surffailtua. Mutta nyt haluaisin kommenttia näistä ja toivon ettei näitä nyt ihan haukuta lyttyy kun kuitenkin mun ekoja bannereita Gimpillä :).

10 kommenttia:

  1. Mun mielestä nää on molemmat tosi kivoja!:)

    VastaaPoista
  2. Teetkö uillekkin bannereita? Toi ylempi on minust hienompi :):):):9

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tee muille, riittävän hankalaa tehdä itsellekkin :) Ja kiitos :)

      Poista
  3. mä tykkään tosi paljon tost mis on noi ravikuvat! :)

    VastaaPoista
  4. oho, aika hyvin oot oppinu rajaa kuvat ;) Mun pitää vaa opettaa sulle toi, että mite tuolta kuvan sisältä saa rajattua pois jotain kohtia :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeejee oon hyvö :D:D no ei kylmä jonku aikaa tappelin et muistin ne jutut mitä näytit :D ja jep :D!

      Poista
  5. onks toi gimp ihan ilmanen , minkä voi ladata netistä?
    Tosi hienoi molemmat bannerit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ilmanen, laita vaan googleen hakusanaksi Gimp niin kyllä sieltä joku vaihtoehto tulee, ja kiitos :)!

      Poista

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos