sunnuntai 1. joulukuuta 2013

winter is here

Täällä kirjottelee niin väsynyt ja turhautunut tyttö.Meille satoi lunta eilen oikein urakalla,eikä tuo kyllä mun silmään kovin kivalta näytä,kun on kylmä ja jokapaikka täynnä lunta.Koko viime viikon olen ollut niin kiireinen ja väsynyt ja ens viikosta on tulossa vielä pahempi.

Sen ajan mitä en ole ollut koulussa olen ollut tallilla ja sieltä kotiin päästyäni painanut nenän tiukasti koulukirjoja vasten.Koneella en käynyt koko viime viikon aikana lainkaan.Suunittelin tekeväni joulukalenterin muttei vaan yksinkertaisesti aika riitä koneella istumiseen.:/Oon jo ihan loma tarpeessa!

Ponit on viettänyt melko leppoisan viikon,kun ei vaan yksinkertaisesti missää ole pystynyt ajamaan.Lumen tulo onneksi hieman helpottaa,ettei tiet olisi niin kivikovia.
Pari kertaa tämän viikon aikana olen nopeasti pyörähtänyt kauppakeskus Veturissa ja ihan oikeesti mua alkaa ärsyttämään niin paljon,kun joululaulut pauhaa siellä ja kaikki ihmiset ostelee jo joululahjoja..Saatan olla outo mut ihan rehellisesti en tykkää joulusta enkä myöskään talvesta.

Oli täs viikos jotain hyvääki!




Nyt saatte tyytyä tälläiseen angsti postaukseen ja seuraavan kerran postausta tulee luultavimmin ensi viikonloppuna,jos en nyt jostain saa revittyä aikaa bloggaamiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos