perjantai 1. kesäkuuta 2012

pientä shoppailua ja paperi offe !

Eilen olin kyllä tallilla mut en tokkolassa, vaan olin ratsastamassa anjalassa mun vuokraponi Kuprulla :)! (alla muutama kuva )



näin käy ku raviponilla nostaa laukkaa.. :D
kuvista kiitos Mintulle ja Erkkikin vissii kuvas jotain noita kuvia :D? Mut mintun kameralla kuitenkin :) En ookkaa vissii ennen maininnu et mul on vuokraponi mut nyt voisin vaik siitä vähän kertoo :) Oon vuokrannu kuprua nyt vähän reilut 3 kk ja oon kyllä ponista tykänny ihan ekasta päivästä lähtien ihan hirveesti !:) Se on vaa jotenki niin ihana vaikka onki välillä vähän hapannaama mut ei kuitenkaa mitenkää ilkee tai semmoin , tosi kiva poni :) Se on siis Ruotsista tuotu poni ja sillä nyt sit ratsastelen kerran viikkoo ja meen montea :)!

Mut sieltä tullus käytii Kouvolan raveist Hevarin autost hakee muutamii tavaroit :

toiset puoli laput (ponihiiteil molemmat tarvii)

vissiiki 35 e?
Sitten meen ens viikolla ponihiiteillä kuprulla montea niin monte ohjat haettiin kans eilen ja alhaal viel kuva siitä mun zilcosta minkä sain sillo vähä aikaa sit.

39e
Nii ja Erkki teki mulle koulus offesta tämmösen söpön paperi version :D:D


Sori muuten kuvien laadut tää kamera vetelee vissii vähän vimesiää ku eipä noista juurikaa enää mitää selvää saa.. :D No mut jos mie vaikka kesällä saisin ees vähän paremman digikameran ostettuu , koska järkkärit on sen verran kalliita et taitaa jäädä ihan vaa unelmaks.. :D No mutt hyvää pitää odottaa, vai miten se oli :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos