torstai 31. toukokuuta 2012

haaste

Sain haasteen Erkiltä ja kai tää nyt sit pitää tehä :D

1. Kiitä bloggaajaa,jolta sait haasteen.
- Kiitos Erika!

2. Lisää The Versitale Blogger Award-kuva postaukseesi.

3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
-No ekaks vaikka et oon aina yleensä äänessä, et kuulee kyllä missä oon. :D mut on kyl tilanteit ku oon hiljasempi.
-Meijän koira Perttu ja sitte Olli&Offe on mulle kaikki kaikessa !
-Mulla on paljon kavereita ja muutama hyvä ystävä :)
-Oon ihan platina blondi ja teen kaikkeni, että hiukseni pysyvät lähes valkoisina
-Tylsistyn helposti jos joku asia ei kiinnosta.. :D
-Tykkään paljon liikunnasta ja liikun vapaa-aikanakin tosi paljon.
-Mulla on htnetin poni puolen riippuvuus.. :D 

4. Nimeä 4 bloggaajaa.
-en
- jaksa
- :D
- :D

5.Ja kerro heille haasteesta. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos