maanantai 22. heinäkuuta 2013

Oon ihan neva hööd susta

Hah, otsikko jo viittaakin käytiin Erikan kanssa katsomassa BB Nikoa Veturissa Perjantaina.Tottakai oli yhteiskuvakin pakko saada,mikä meni kyllä mun osalta niin täysin penkin alle kun vaan voi.
IMG_0606

Olli oli vielä Lauantaina Iidan kanssa korttikurssilla.Olli kuulemma tiomi jälleen hyvin ja iidankin sai sitten kortin.Nyyh,nyt en enää pääse ajamaan Kallella kilpaa:( No mutta hyvät startit Kallen kanssa saatiin ja hyvillä mielin voidaan lopettaa meidän yhteinen kilpaura.:)

kalle kollaasiOffelle laitoin pitkästä aikaa sunnuntaina satulan selkään.Juoksuttelin ponia liinassa se selässä,eikä Ofelia enää välitä siitä juuri ollenkaan!Pitäisi nyt saada joku oikein pieni mutta napakka ratsastaja sinne selkään,joka ei ihan pienestä hypystä ala kiljumaan ja pelkäämään..Näitä kun on vaan niin harvassa ja itse olen aivan liian iso ponin selkään kiipeämään.:/No mutta kuitenkin hienosti Vauva käyttäytyi ja se on jopa pikkuhiljaa alkanut oppimaan käskyt "ravi" ja "laukka".Jotain kehitystä siis tapahtunut :)

IMG_0641
IMG_0640
Valkosen ponin ei niin hyvät puolet...
Pääsin myös pitkästä aikaa sunnuntaina ajamaan Ollia! Sillä on nyt ollut niin paljon niitä korttikurssi juttuja ja sitten myöskin vähän tunteja niin en ole sitten päässyt sitä ajamaan.:/Eilen käytiin semmoinen 5km palautteleva hölkkälenkki.Oli oli aivan ihana ajaa,kun viime päivät olen ajanut vain Offea.Nyt Olli kengitetään lähiaikoina ja suunnitelmissa olisi senkassa mennä kotiradalle poniraveihin 3.8.
IMG_0523

Tänään olin tekemässä aamutallia ja mun piti tehdä teille videopostausta mutta olin niin väsynyt,että se ois vienyt vielä lisää mun energiaa nii jätin kameran sitte suosiolla kotiin.Joku muu päivä sitten:)

IMG_0521IMG_0520IMG_0522
IMG_0589IMG_0597

Kaikki kuvat otettu iphonella,joten laatu myöskin sen mukainen.

6 kommenttia:

  1. Ihana Perttu<3<3pakko nähä ennen ku koulut alkaa!!!on ollu vaa kaikkee säätöö kouvolas ja kevinki on nyt asettunu taloks nii sit pitäs opettaa sisäsiistiks....😐
    -ikunensamppafani-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäs kyl nähä ennen koului! Samppafani xd aattelin et oot jo unohtanu ton jutun:D

      Poista
  2. Miten sampan voi unohtaa....vai ooks miettiny sit toist??😆

    VastaaPoista
  3. kuka toi ihme samppafani on ???

    VastaaPoista

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos