tiistai 2. heinäkuuta 2013

Haasteita kaksin kappalein!

Mut on haastettu jo vaikka kuinka monta kertaa mutta pyydän anteeksi,etten ole niitä kerennyt tekemään.Mutta nyt tulee kaksi!

En haasta ketään koska melkein jokainen tämän haasteen on jo tehnyt.


.                                          1.Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.



Faktat:

1.En tulisi toimeen ilman koiraani Perttua
2.Olli ja Offe on mulle myös todella tärkeitä eikä tästä elämästä mitään tulisi ilman niitä.
3.Kuuntelen oikeastaan poikkeuksetta Cheekkiä!
4.Mulla on liput kahdelle Cheekin keikalle.
6.Perhe ja ystävät on mulle tosi tärkeitä.
7.Oon blondi ja kuulen siitä usein..
8.Harrastan ravien ohessa ratsastusta.
9.Mulla ei ole omia hevosia.
10.Oon aika tyytyväinen mun elämään tällä hetkellä:)
11.Mulla on aina niskat tosi jumissa ja sen takia päätä särkee usein.


1. Minkälaista musiikkia kuuntelet ? Pää asiassa Suomi räppiä.
2.Onko sinulla lemmikkejä ? Yksi koira.
3. Miksi juuri hevoset  ? Miettiny ite monesti samaa :D Kai se kun saa yhteistyön toimimaan niiden kanssa.
4. Mitä pelkäät ? AMPIAISIA!
5. Mitä toivot ? Lotto voittoa:)
6. Miten vietät vapaa-aikasi ? Tallilla/Raveissa.
7. Kaveri vai ystävä ? ystävä.
8. Hevonen vai poni ? poni
9. Ratsastus vai ravit ? ravit
10. Mikä on lempi hevosrotusi ? Eiköhän se lämppäri oo :) 
11.  Lempiblogisi mitä luet ? Näitä on paljon. 

Faktat:

1.Mulla on ikävä paria kaveria mitä en oo nähny kesälomalla ollenkaa:/
2.Oon keskiverto koulussa.
3.Oisin parempi jos jaksaisin panostaa kunnolla.
4.Mulla on kaksi isoveljeä.
5.Joskus toivoin olevani ainoa lapsi mut oon kyl onnellinen kun on noi veljet vaikka ne rasittavia onki:')
6.Mulla on iphone 4
7.Kuvaan Canonin 1100D:eellä
8.Oon koukussa instagramiin.
9.Mut löytää sieltä nimellä iilonamm
10.Mulla on meijän talon isoin huone.
11.Lempivärini on sininen!

1. Kesä vai talvi? Kesä
2. lumi vai vesi? vesi
3. Lv vai suokki? lv
4. shire vai shettis? shettis
5. karkki vai suklaa? kumpi vaan
6. hese vai mäkki? hese
7. cola vai sprite? cola
8. hamppari vai ranskikset? molemmat  
9. 1e vai 2e kolikko? 2e
10. uusi vai vanha 5e- seteli?  VANHA!!
11. +30astetta vai -10astetta? +30 astetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos