perjantai 16. elokuuta 2013

Tauko bloggaamiseen

Yritän sanoo tän nyt lyhyesti.Mulla on täl hetkel ollu vaan semmonen fiilis,että mua ei vähempääään kiinnosta kirjautua bloggeriin ja alkaa väsäilemään uutta postausta.Mä en jaksa tallilla raahata kameraa sen takia,että saisin blogiin kuvia,eieiei nyt vaan ei tunnu yhtään siltä.Mietin alkuun,että poistan koko blogin mutta sitten päätin kuitenkin kokeilla,että pidän pienen tauon.En tiedä kauanko pidän,en tiedä mihin se johtaa mutta nyt ei vaan tunnu yhtään siltä miltä tämän pitäisi.
Haluan panostaa täysillä Perttuun,kouluun,Olliin,Offeen ja Kuprullakin haluan käydä.Tää bloggaaminen vaan tuntuu olevan semmonen rasite tällä hetkellä,enkä vaan jaksa.

Voi olla,että tämä kestää viikon,kaksi tai enemmän.Kiitän kuitenkin kaikkia ihania lukijoita,keltä olen saanut kivoja kommentteja tähän mennessä.:)

Toivotaan,että saan lisää intoa postailemiseen.Palaillaan taas sitten jossain vaiheessa.:)Tämä ratkaisu on ihan sitten mun oma,että ei johdu mistään muusta kuin itsestäni.:) Ja jos jotakin kiinnostaa niin instagramissa voi seurailla ilonakoo sieltä näkee vähän poneistakin sillointällöin kuvia.:)


2 kommenttia:

  1. Voi ei mun lempi blogi :((:( toivottavasti saat intoa ja alat postailemaan taas :)! Teidän menoa on niin kiva seurata :):):)

    VastaaPoista

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos