lauantai 10. elokuuta 2013

Anna mulle kuuraketti tää mailma ei riitä

Viimeisin postaus on kirjoitettu Keskiviikkona ja jos ihan totta puhutaan mulla ei oo mitään muistikuvaa mitä oon ponien kanssa tehnyt.Kello lähentelee jo yhtä ja nousin vasta sängystä.Oon ollu viime päivät tosi väsynyt töiden takia.Torstaina tein työt Tokkolassa sekä naapuri tallilla.Perjantaina koitti yksi kesäloman parhaista päivistä.Ei siitä syystä,että jouduin aamulla jälleen heräämään aikaisin töihin vaa vihdoin pitkän odotuksen jälkeen Cheek julkaisi uuden biisin.Jos joku ei sitä vielä ole kuullut niin nyt hophop klikkaamaan TÄSTÄ.

IMG_0589
Eilen olin Orimattilassa ajamassa kilpaa Lauran ponilla Niilolla.Hurja oripoika meni hyvin lämmityksessä,vähän kiinnosti kaikki muu,kun juokseminen mutta ihan hyvillä mielin starttiin.Lähtö meni ihan pyllylleen heti,itse myöhästyin todella pahasti,kun jouduttiin lähtemään 20m liian takaa kapeanradan vuoksi.Tai ainakin näin mulle sanottii,vaikka mun mielestä syy oli se,että oli takavoltti käytössä.No mutta anyway päästiin ekalla matkaan,Niilo lähti parhaiten meidän pakilta.Takasuoralla päästiin neljänneksi,sitte tuli yksi poni rinnalle Niilo vastasi sille hyvin.Se sai sitten pienen yliotteen Nipasta.Mä kyllä väitän,että Niilo olisi jarksanut sen ohi juosta mutta se jäi sitten kaverin rinnalle jumittamaan ja maalissa oltiin viidentenä.Olen itse ihan tyytyväinen,mietityttää vain,että kuinka kovaa tuo poni juoksisi jos se keskittyisi olennaiseen eli siihen juoksemiseen? No mutta ehkä se siitä,kun poni saa vähän kokemusta lisää.

juhannus 279
Ilmotin Ofelian Joutsaan 17pv eli ensi viikon sunnuntaina.Pakkia on taas 80m.Tottakai me yritetään samaa,kuin Heinolassa mutta ainakin oli kovia poneja ilmoitettu.No mutta sen näkee sitten,kun listat tulee.

pomppuponit 135
Kohta olen lähdössä tallille ja huomenna illalla lähdetään katsomaan Cheekkiä!En kyllä valita näistä viimeisistä kesälomapäivistä.En usko,että tulee postausta ennen koulun alkua,haluan nyt madollisimman vähän kuluttaa loppulomaa koneella,joten siihen asti Adios!
IMG_1012

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi näytetään vasta hyväksynnän jälkeen, ethän lähetä samaa viestiä kahdesti :) - Kiitos